Underbar dag..

jag och Milly startade morgonen vid kvart i sex.. Sen dess har vi lekt ätit frukost och klätt på oss.. Vi ska snart ta och gå ut på en promenad och sen handla lite på vägen hem..
Sambon sover så vi måste vara lite tyst.. =)

Nu är Milly rum snart klar.. =)
I morgn flyttar jag över sängen och det får bli eget rum för fröken.. =)

Jag flyttar inte över sängen idag för att faster Anna ska få umgås med Milly under kvällen och nattningen. Så sambon jobbar och jag sak äntligen få åka till stallet och rida.. Så hon är snäll och stället upp..
Tänkte då att hon skulle få slippa natta i nytt rum, då jag inte vet hur hon kommer reagera.. Inte för jag tror det kommer vara något problem, men dumt att chansa..

jag tänkte vissa bilder i morgon när sängen är över flyttad så ser det lite bättre ut..
Även fasten det inte kommer vara 100% klart..


Nu ska vi göra oss redo att gå ut...

puss å kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0