Sova

Milly sover sen en timme tillbaka men har vaknat tre gånger på den timmen.. Så känns som att det kan bli lite sömn inatt..
Sambon har gått iväg till en vän och ska spela lite TVspel och dricka någon öl (folköl)
Jag sitter här och kollar på lets dance.. Men tror faktiskt att jag ska gå och sova redan nu.. Man blir trött av att gå upp 5 varje dag.. Jag är hellre pigg på dagen när Milly är vaken än sitta uppe nu och sen inte orka leka med MIlly i morgonbitti.



God natt mina sköna..

puss å kram


Kommentarer
Postat av: Lilla H

usch jag skulle aldrig orka gå upp fem, eller jo det gjorde jag ju när jag jobbade på mack

2011-01-21 @ 20:49:58
URL: http://haleyborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0