Millys rum..

Nu har jag knäppt lite bilder på Millys rum...
Det är inte klart men lite bilder kan jag bjuda på ändå..

Vi bor i en 2:a men med en stort förråd/garderob. Det rummet har jag gjort i ordning till en lite barnkammare.. =)
Rummet är inte mer en 2 gånger 2 meter..
Men det funkar utmärkt tills vi hittar ett hus eller radhus..

Då det inte är något fönster i rummet så har jag tagit bort dörren och satt dit en draperi istället, så kommer det in lite ljus ändå..



Ut i från vardagsrummet


Milly bokstäverna ska upp på vägen bara jag kommer i håg att köpa dubbelhäftande tejp.

Leksakshörnan.. Dom stora leksakerna får stå i et hörn i vardagsrummet...

En liten hylla med böcker, spargris, gipsfötter, m.m.

Draperiet tyg inne från rummet, jag har satt ett vitt tyg utåt...

Måttsticka



En tavelram med krokar under, just nu står "Mitt första år"-bok, tavla och doptavlan som Millys farmor och gjort med korsstyngn.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0