Inget planerat...

Jag får panik när jag inte har något planerat på en hel dag.. Jag måste göra något varje dag..
Rastlös kallast det nog =)

Idag hade jag inget planerat och hade tänkt försökt ta en lugn dag..
Men just nu är klocka 13 och  jag har hunnit med att diska, plocka, dammat, slängt i en tvättmaskin och en lite promenad..
snart ska jag gå ner och hänga tvätten(Milly måste vakna först) sen när sambon kommer hem så ska jag åka i väg och träna...
hahahahh Lugn dag.. Bra där, Fia...

Men nu ska ajg ta det lugnt medans Milly sover.. Vill inte dammsuga medans hon sover och riskera att hon vaknar då hon sov så dåligt i natt..


Nu; vilo.




Kommentarer
Postat av: Jennie ♥

Hejhej! Hoppas allt är bra med dej! Tänkte bara sno 5 sek av ditt liv - var gärna med i min tävling på bloggen - du kan vinna väggdekor till värde av 250 kr! LYCKA TILL!



ps. gör bloggdesigners om du är intresserad :)

2011-01-19 @ 14:28:58
URL: http://jennsiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0