Här sover vi inte bort dagen..

Precis som rubriken... Så sover vi inte bort dagen..

Milly har kommit tillbaka till sina tidigare sovtider.. 4.54 var klockan när jag vakna av Milly..
Så det är bara att kliva upp.. Men vad gör det när man möts av världens största leende.. =)
Just nu sover hon en lite nap.. och jag ska ta och duscha..



Idag ska Milly och jag ta och åka till staden och kolla efter några badkläder till Milly. Vi hade tänkt att vi skulle åka och bada med Milly på parkbadet imorgon..
Jag skiter i om min mage hänger, jag har några kilo för mycket på kroppen.. Jag ska njuta över att får ta min dotter till ett badhus och bada, Det hon älskar att göra.. =)
Om min mormor och morfar är hemma tänkte vi hälsa på dom när vi ändå är i sandviken.. =)

Puss å kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0