2011

Här har jag och Milly varit vaken sen 6.07..
Vi har busat och lekt jaga.. =)

Nu har Milly tagit sin förmiddagslur och jag tänkte ta och vila lite i soffan.. =)

LillaM och jag sov oss igenom tolvslaget och jag vakna till när sambon kom hem vid 2.30 skulle jag tro..
Tror han hade haft trevligt..

I morse så kände jag mej frisk.. Men det fick jag för.. Tempen visar 39,2 grader.. Så en avledon och ipren är tagen så orkar jag mede mer lek när lillaM vaknar igen.. =)




Jag hoppas jag kryar på mej då lillaM och jag måste ta oss till affären och handla lite..


Jag tänkte ta och göra en liten resumé för 2010.. Det bästa året i mitt liv..


Puss och kram..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0