Kväller...

Nu börjar denna dagen gå till ända..

Ingen träning blev det heller.. Sambon sov för länge.. =S
Så jag får ta den efter lektion i morgon fm..


Nu förtiden är jag trött och sliten hela tiden..

Jag blir tokig.. Jag vill vara mitt glada, pigg jag.. JAg vill kunna träna när jag vill, då blir jag glad och pigg..           
Träna är ro i själen för mej.. Jag skanar stallet och hästarna....                                              
Men jag älskar min dotter mer än allt annat på denna jord..  Jag älskar dej till månen och tillbaka..                       

Nu ska jag ta och lägga mej så jag orkar upp när klockan ringer vid 6 i morgon..

Puss å kram


Kommentarer
Postat av: Malin & Prinsessan

Hoppas ni haft en bra helg där hemma!

Kram kram

2011-02-27 @ 21:33:19
URL: http://malinkarlstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0