23 Februari

Det blir inte så mycket bloggning just nu..
Dagarna är fullspäckade med saker och kroppen är sliten och trött.. Det kommer komma något inlägg när jag har tid och ork.. Jag gör det ju brar för jag tycker det är roligt..



Men idag är det onsdag och jag har entligen fått in lite träning i mitt schema. =) Så när sambon vaknar till liv efter ett eftermiddags pass så åker jag och tränar på gymmet någon timme. =)

Sen så är det bakning som pågår här, då jag fyller år på fredag och ska bjuda släkt och vänner på fika på lördag. Måste ääven hinna med lite engelska inför lektione i morgon.. Men det tar jag när Milly har somnat i kväll. =)



Nu ska jag kolla klart på vakna med the voice..


puss och kram





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0