Då är man snart en arbetare... =)

Jag har fått jobb.. =) =) =) =) =) =) =) =) =)

En fast heltidstjänst.. Är det underbart så säg.. =)
Nu är vi närmare målet.. Ett hus till familjen Gustafsson/Pettersson.. =)

Jag får börja när jag vill.
Så idag har vi planera och fixat och trixat med tider..
Sambon ska få vara pappaledig juni sen har han semester juli + en vecka i aug.. Så vi måste ändra dagis ansökan och säga till att vi vill ha dagis från och med 1 aug istället för 15 aug...

I Maj ska vi försöka att trixa ihop det med att sambon är hemma 2-3 dagar i veckan och sen litebarn vakt resten.
Jag kommer nog vara ledig en vardag i veckan så då får jag och Milly mysa hela dagen medans sambon jobbar...
Ska ring min nya chef imorgon och fråga lite om scheman och annat.. =)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0