Nu kör vi igen...

Det har varit så mycket med skolstart för mej och krångel med CSN från förra lovet..
Så all ledig tid har familjen fått..
Med en morgon pigg liten dam här i huset så blir det lik så tidiga kvällar för att orka med dagarn.

Jag har börjat läsa på komvux nu igen och kommer läsa 75% fram till jul. sambon är pappa ledig nu två månader fram till och med sista okt. Sen kommer hon hänga med mej till sklan dom lektionerna det går..

Pga av CSN så får vi vända på varenda krona denna månad.. =( Men men.. Desstu mer blir det nästa..



JAg vet inte riktig vad jag har berätta och inte berätta..

Nu har i allafall våran lilla dam lärt sig att ta sig framåt, inte genom att krypa utan att tra sig framåt med händer och fötter.. Det går sakta men säkert. =)

Honhar även fått en gåstol och en hoppgunga.. Dom är stora favoriter här hemma.



Jag beställde dom på internet. Toyland.se
Dom hade bäst priser just på gåstol, och hoppgunga vad jag hitta.
Snabb leverans.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0