Inlämningsuppgift på inlämningsuppgift..

I alla ämnen är det inlämningsuppgifter nu... Inte en i varje, det är ofta två-tre i vardera ämnen.
Så det är bara att ligga i.. Jag tänker inte liggaefter det första jag gör..

Hade föreläsning på morgonen idag 1½ timme... Sen nu sitter jag hos min mor och far och skriver uppgifterna..'Så slipper jag göra det hemma. För hemma är det så mycket annat som ska göras.. Leka med världens bästa.. Det ska städas, tvättas och diskas..


Så nu sitter jag här och för söker knopa i hop något bra.. En uppgift är klar och in lämnad.. Så andra ska jag börja med nu.. Så föär se hur långt jag hinner..  för jag måste ju hem till mina älsklingar och hinna pussa och busa med dom innna den minsta ska i säng.. =)


Nu; skolarbeten..

puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0