God morgon!!

Med en morgon pigg i familjen.. =) Det är som att hon står inställd på 06.00.
Men vad gör de.. Hon somnar alltid runt 20-21 och sen en matning på natten. JAg hade nog räknat med mer innnan hon kom till världen..

Hon ligger på filten framför mej och hon är undebar. Varje gång jag ler mot henne eller pratar med henne så ler hon tillbaka.. Tänk att en sån lite varelse kan vara med så mycket och förstå... 


Igår så var vi bara hemma och slappa. JAg var helt slut i kroppen. Det jobbigaste jag gjorde var att att gå på en promenad.

Idag så ska vi åka och kolla när pappan slelar sin sista korpmatch 13.00 sen efter det så ska jag ev. Milly följer med.. övningsköra med min far eller mor.. Nu är körkortet igång.. =)
Sen blir det slappa resten av veckan..



Denna månad hoppas jag att jag får bra med pengar in på kontot För då ska ajg köpa mej ett träningskort på badet i stan...
Jag behöver träna. Jag vill träna.
Jag älskar att träna.
Men då jag inte har prioritera att läga pengarna på ett träningskort har det bara blivit promenader och någon joggingtur..
JAg vill få upp min kontition och gärna gå mer dom sista envisa gravidkilona.. Men igentligen skiter jag i vikten.. Bara jag kommer i mina gammla kläder och jag är nöjd med mej själv..

Innana jag blev gravid så var min kondition på topp och jag var jätte nöjd med min kropp.. Jag var inte smal det kmmer jag aldrig kunna bli. Men jag var nöjd.. Magen var platt, låren hade muskler(fler än nu) Armarna hade muskler(det har dom nu också av all runt pubbning av en lite 10 kilos klump(= ).
 Så hoppas hoppas. Det kommer lite extra oväntade pengar så ett kort kan köpas..
Jag vill träna...


Någon i stan som också vill träna på parkbadet så kanske vi kan träna tillsammans??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0