Då var det helg...

Tiden barra rinner iväg..
Jag hinner inte med. Det är plugg, motion och Millybus som går i ett...

Idag har jag och Milly varit vaken sen 5.20.. Lite i det tidigaste lagret kan jag tycka..


I helgen jag ska och Milly sova hos mormor & morfar/mor & far, då jag och Milly ska sitta i seketariatet på tävlingarna på lördag i  stallet.
Och Pappan i familjen ska på lagfest avslutning. Så då ska MIlly få passa på och mysa med mormor och morfar.. =)
Det var länge sen som hon fick mysa med dom.. Vi har så fullt upp allihopa jämt.. Så nu passar vii på.. =)


Nu kryper Milly helt utan problem... Till sladdar och kablar är roligast... Men dom är förbjudna.. MEn ju mer förbjudet dessto roligare..


Hamstervakt har vi varit också.. Det var roligt tyckte Milly.. =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0