Vi myser...

Ja, denna helg har varit en mys helg här hemma.. Lite promenader, mys med film, bus på golvet och trevliga besök.. Och lite plugg på det..

Nu sitter jag och försöker leta fram lite fakta till min hemtenta i historia. Så jag kan börja skriva på den sen..

Sen så ska jag bara mys med resten av familjen hela dagen.. I morgon är det ny vecka och då blir det nya tag med skolan. Har varit mycket nu ett ta.. Så jag känner att denna helg har jag barar lagt det ganska mycket åt sidan.. Man behöver skjuta det åt sidana för att få lit motivation och inspiration igen.. Så i morgon är jag på`t igen.. =) Snart är det jul och då blir jag helt mammaledig igen.. =)


 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0