Ny månad, nya tag.

Nästa vecka 1 nov ska blir det mer bloggning igen..

HAr grymt mycket i skolan nu..
Sitter hos mor och far och håller på och skriver och svarar på frågor nu.. Redovisning om klockan 13.00..
Och i måndags var det engelska prov, igår naturkunskap redovisning, idag historia redovisning/diskussion och i morgon engelska prov.
Sen har jag en hemtenta som ska vara inne på onsdag nästa vecka..

Från och med nästa vecka blir jag och Milly ett radarpar igen  =)
Då börjar sambon jobba efter 2 månaders ledighet och jag mammaledig och plugga 85%. Allt går bara man vill..
Det blir kämpigt.. Men jag tycker det är oerhört roligt också.. MAn får ta vara på varjhe minut.. =)

Nu ska jag åter gå till pluggandet och 1 november. Då kommer det dagliga uppdateringer.. JAG lovar.. =)


Puss & kram
alla trogna läsare.. =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0