Lördag morgon..

Då sitter jag här i vardagsrummet och har varit vaken många timmar. Först en hungrig bebis vid 5 och sen en snarkande sambo och sen vaknar bebis och är pigg vid 6.
Sånt är livet som småbarns mor.. Underbart =)


Nu ligger Milly och sover igen och sambon sover också fortfarnande..

Väntar på at han ska vakna sen sen ska jag sätta mej och plugga lite innan vi tar en familjendag och hittar på något roligt..
Jag hade velat åka ut och grilla korv.. Men vädret är inte så lockande..
Något annat hitter vi nog på..

PLuggandet ja..
Nästa vecka har en en hemtent att lämna in, ett engelska test. ett naturkunskapsprov, en film recention och en bok resiention att lämna in plus att jag varken har läst boken eller sett filmen.. blää..
Skönt när allt är klart.

Men nu hör jag att Mily har vaknat inne i sovrummet igen..
Så ska väl hämta henne innan hon blir uttråkad och väcker far sin...


HEj svejs..

Gunga en stor favvo.. =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0