Lite då och då...

Ja, jag har inte riktigt tid för bloggen jämt...
När man har en liten på 6 månader och pluggar så räcker inte riktigt tiden till alltid..

Men ska för söka uppdatera lite...


Pluggandet gå bra.. har gjort ett prov i varje med bra resultat. =)

Milly fortsätter att krypa, fortare och fortare..
Hon kan även ställa sig på knäna när hon håller i något..
Har äter all mat..
Hon sover mellan 20.00-06.00(oftast) med en matning.
Hon är helt underbar.

Idag har vi tagit tag i den före detta garderoben som ska bli Milly lilla kryp in...

Så hela lägenheten står det saker nu. Men det kommer bli bra..

Idag har vi tvättat väggarna, täckt golvet och spacklat.. Så det är slippning som åter står, sen äntligen målning..
Jag är lite tråkig så det blir vit i hela rummet. temat kommer bli efter sia stolen som Milly fick i doppresent av min morbror m. sambo och mina två kusiner..
Den är i ljusrosa, guld, grön och rosa.
Jag lovar att ni ska få se när det är klart.. =)


Det är lite, ska försöka uppdatera mer, men som sagt, plugg och familj går först.. =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0