Våran helg...

Fredags eftermiddagen tog vi ju oss till svärmor och svärfar. Grilla korv och prata lite skit..

Sen senare på kvällen så gick vi vidare till nårga vänner och skulle grilla lite mer...
Men grillen krångla lite det tog tid att få igång den..  Så Milly och jag tacka för oss innan grillningen kom igång. Så det blev stekt kött hemma för mej.. Men vad gör det.. Trevligt att träffa lite folk i alla fall. =)

Sambon kom hem runt 04.00 på natten.. Milly och jag hade precis vaknat för nattmatningen.. Så vi låg och prata och hade lite familjemys..

Sen blev det tidig uppstigning(eller 30 min sovmorgon) 06.30 ville Milly upp..
Sambon kom upp vid 09.00..

Går dagen spendera vi bara i soffan med mer mys och lite onyttigheter.. Plus en lite promenad(ett måste, minsten en promenad per dag..)

Idag ska vi gå en långpromenad hela familjen.. Det har jag bestämt, solen lyser och himmelen är blå.. Underbart promenad väder..


............................................................................
JAg glömde ju berätta..

Idag sov Mily ända till 07.30.  Fatta min förvåning.. JAg har intge sovit så länge sen Milly kom till världen.. Sist jag sov så länge var 28 mars jag är som en ny människa idag... Pigg som attan.. =)=)=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0