Tur att hon är söt iallafal. =)

Lite så tänkte det i min hjärna klockan 04.40 när lillaM tyckte det var morgon..

Nu börjar jag känna i kroppen att jag inte har sovit en hel natt på väldigt väldigt länge och inte sovit längre än till 07.00 på 8 veckor..
Ibland vaknar jag knappt av att Milly skriker.. Och det skär i mamma hjärtat att inte höra sitt älskade barn vara ledsen.
Så jag måste nog be sambon gå upp en morgon i helgen.. Så jag blir lite pigg igen.
Han har erbjudit sig förut.. Men då ammade ju jag så då måste jag ju ändå upp.. Men nu när min mjölk har tagit slut i tuttarna så får hon ju ersättning. Så det kan han ju ge. =)
Men där kommer mitt samvete in..

Jag tror jag är en dålig mamma bara för jag inte inte går upp med mitt barn en morgon, för jsg inte matar mitt barn varje mål och framför allt tyckte jag att jag hade misslyckas när jag inte kunde fortsätta amma mitt barn..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0