Solen har vissat sig..

... och till och med värmt..=)

Vi har haft en riktig familjedag..

Vid 10.30 tyckte jag och lilla M att far i huset hade sovit färdigt, så vi gick in pch väckte och myste med han ett tag..
Sen gick vi upp så åt vi alla lite olika, far frukost, mor lunch och barn ersättning..

Sen gick vi ut i solen och skulle gå förbi ett hus vi sett på hemnet som är till salu, det låg fint till så kanske blir att gå på visning.=)

Sen var det ett sånt underbart väder så vi bestämde oss att gå lite längre.. Det sluta med att vi var ute på promenad nära 3 timmar.. Gravidkiloran och degmagen ska ju minskas lite till sommaren...

Nu sitter jag och lilla M i soffa och väntar på sambon och 3 vänner som är och hämtar mat..
Sen blir det film och mys...



En bild från igår på min två små älsklingar... Som jag saknar min lilla svarta krabat..
Men hon har det bra hos mor och far..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0