Sol och stormvindar...

Ute är det mycket sol men det blåser som attan..
Var är värmen?? Det är faktiskt maj nu!!! Men men inget kan jag gör åt de..

Denn adag har bestått av tvättning (ja, igen), besök av sambons mormor och morfar (Milly fick mer kläder, det tackar vi hemskt mycket för), brödbakning och just nu ligger lillgrodan(Milly) och sver på mitt bröst medans jag håller på och skriver här..

Idag har hon haft en riktig mamma dag.  Inget annan har funka. Så tack än en gång BABYBJÖRNEN, jag har kunat ut föra sysslor ändå.. =)

Idag sak jag försöka göra klar mat till sambon kommer hem. Som kommer bestå av köttfärspaj om allt finns hemma till den.. Annars får vi hitta på eget recept, efter 4 år i kockyrket borde det gå utan problem.. Men han skulle han till svärisarna och låna GPS, tanka bilen och handla lite efter han slutar jobba 18.. Så räknar med han hemma runt 19.00-19.30..

I morgon ska vi dela upp familjen lite.. Den manliga i familjen ska åka till söderhamn och kolla på folkrace och den kvinnliga delen ska åka till min mor och far, och gå och kolla på hästtävlingarna. Även våran familjehäst. Snart får jag också rida igen =) =) =)


Inga ny bilder har det tyvärr blivit idag.. 

Bjuder på lite gamla i stället





 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0