Ringa hit och dit..

Idag har det varit en fixar dag...

Ringt hit och dit, fixat och trixat...

Vi håller på att fixa med dopet.. Och det här med datum när alla kan är inte det lättaste.. Och lite en ute är vi också, så det ska vara ledigt i kyrkan(Högbo kyrka) vi (jag) vill ha.

Jag ringde och boka den 26 juni i morse. Som är midsommardagen.. Då det är en lite tradition att bli döp då i min släkt..
Men då var det så att svärfar hade jour den helgen och det var lite svårt att byta. Så då har vi nu ändrat till 31 juli.
Så nu är det bestämt, vi tänker inte byta.. Så nu ska inbjudnongar fixas och skickas ut till släkt och vänner. Och så hoppas vi på att folk kan så där lite mitten/sluet av sommaren..

Sen sp ska vi till familjerättenheten och skriva faderskapsintyg har vi fått lapp på..
Men saken är bara den att det står "Måndagen den 27 maj".
För det första är måndagen den 24 och 27 är på torsdag.. Så vilken dag??? Klockan 11.00 har vi fått också.. Och då jobbar sambob och det är väldigt svårt för han att ta ledigt.. =S
 
Ingenting är på min sida idag..

Tvätta har jag gjort hela dagen till nu.. Så nu är tvättkorgen tom någon timme =)                                                

Jag måste ta och gå en promenad sen för det har jag inte hunnit med än.. När jag gör det så ska jag gå förbi konsum och lämna in en väska för kemi A kursen jag läste som ska skickas tillbaka..

Men först ska jag jag kolla klart på Tyras show.. Handlar om personer som inte visste att dom var gravid och så en dag kom det ett barn.. Helt sjukt...

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0