Oväntat besök...

Ja, sambon ringde för någon timme sen och sa att svärisarna ska komma på besök vid 18.. 
Så jag skulle ta fram fika bröd. Men det var lite tomt i kaklådan i frysen. Så jag snodde i ht drömmar och syltrutor.. Så nu finns det lite fika bröd...

Storhandlingen gick bra.. Nu är kyl, frys ocg skafferi full med mat..
Vi var in en snabbis på dollar store.. Jag köpte rosa gulliga bak/bullformar.. Som jag tänkte baka i till dopfikat.. =)


Nu ska jag ta och fickas i ordning mat till Milly.. Som tyvärr har gått över helt till mjölkersättning.. Då mina bröst inte har någon mjölk kvar =( Men jag är glad att jag har kunnat amma én liten tid i allafall.. =)


Vi hörs.. =)

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0