Good morning beautiful..

Solen skiner, vi är ny duschade, det är morsdag, hemmet är stökigt, disken stå odiskad.. Men vad gör de..

Idag ska jag vara glad. Det har jag bestämmt.. Inget ska få mej att bli sur och tvär. =)


Idag hade vi en trevlig dag på folkrace, det gick både bra och dåligt för våra vänner. Lite regn börja dagen med och sluta utan regn, nästan lite solsken.
Vår lilla ängel tillbringa dagen i bärselen sovandes mest hela tiden.. Men en paus för mat.. =)

Sambon ska dit idag igen.. Men jag har lovat att jag ska äta lunch med min mormor och morfar, Farmor och farfar, mor och far...
Så jag åker till stugan till lunch.. Men sen vid 17 ska vi till sambons mormor och morfar och fira morfar i den familjen som fyller år..

Det blir en riktig släktdag. =) Sånt älskar jag...
Det är så roligt att vissa upp Milly också som bara växer och växer..


Nej du måste finnas, du måste. Jag lever mitt liv genom dig. <3






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0