Föräldrargrupp..

Det ska min och Millys förmiddag bestå av...
Få träffa andra nyblivna mammor och bebisar.. Det kan ju vara trevligt.. Hoppas att det är några ny ansikten som amn kankse kan umgås med. Dom som gick på föräldrarutbildningen med oss var inget för mej att umgås med tyvärr.. Vi var bara 4 par sammanlagt och dom andra av nog runt 30..

Jag skulle jätte gärna ha någon att kunna prata med, som förstår att jag inte kan vara ute sent på kvällarna och jag måste planera i allafall en dag innan jag kan åka i väg.. Det är inte bara att åka på tre röda som förut..

Min lilla älskling har varit så duktig i en veckas tid och vaknat mellan 07.00-07.30.. Men i dag tyckte hon att 05.02 var bra tid att gå upp.. 05.30 gav jag upp för omnattning då vi ända ska i väg nu på förmiddagen..
Men nu ligger hon och sover i sffan.. Så jag ska ta och blåsa håret och fixa mej lite tänkte jag.. =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0