...

Milly har sovit så bra nu två nätter.. En matning per natt, annars sovning mellan 22.00-07.00/07.30. Duktiga lillaM..

Nu håller vi på och tvättar.. Så springer upp och ner till tvättstugan..
Sen på eftermiddagen kommer Millys mormor/morfar och moster (min mor/far och syster) och hälsar på.. Då moster inte har träffat Milly sen hon var 1 vecka.. Så nu har hon växt till sig.. =)

Jag längtar tills dom kommer.. Jag saknar min systeryster..
Men det blir så när vi inte bor i närheten av varandra.. Men snart har hon sommarlov från högskolan och då ska hon vara hemma hos mor och far.. och vi kan umgås mycket..



Kommentarer
Postat av: Evelina

Vilken sötnos! Vad duktig hon är på nätterna också :-)



Kram!

2010-05-13 @ 16:44:03
URL: http://happilyeverafter.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0