Efterkontroll

Idag efter föräldrargruppen så var jag på efterkontroll..
Skönt att ha det gjort..

Allt såg bra ut och vi prata om förlossningen hur jag tyckte jag upplevde den och hur bemötandet var på förlossningen och BB..
Och så fick jag nya minipiller ut skrivna, så ska väl hämta ut dom snart.. Men tänkte vänta till det komer lite mer pengar på kontot..



Jag fick även förlossnoigsjournalen och mödrahälsovårdsjournalen att ta hem.. Så ska ta och läsa den och tänka tillbaka.. =)

Jag saknar att vara gravid och få gå till min barnmorska.. Hon var helt underbar.. =)
Men magen saknar jag inte..
Nu har vi vår älskade Milly här och uppfostra och få glädje av.  =)


Idag kom barnbidraget också.. Wiieee!! Så i morgon blir det storhandling så frys och kyl bilr full igen.. Kylen ekar kom just nu..

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0