Det går bra nu...

Det går bra nu..
...med Millys nattningar...

Hon sover i egen säng nu med..
Det är skönt att det går så bra med det nu... Men det är ju underbart att ha henne i sängen med oss också.. Men jag sover bättre själv.. Annars ligger man på hel spänn hela tiden.. Men hon ligger 1 meter i från mej.. Så jag får klara mej...


Sitter här hemma själv i tröjan man fick låna på BB(jag "råka" få med den hem som ett minne.. ps den är tvättad.. ) idag då sambon har varit på folkrace hela dagen och nu är han ute här i by med några kompisar..
lillaM ligger och sover i sin vagga och jag kollar på tv4 filmen..

Imorgn ska vi ut till min stuga och träffa min mor och far och farmor och farfar..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0