Mån, tis, ons och dagen med stort D...

Fyra dagar kvar till BF..
Och längtan blir ju inte mindre...

Jag börjar känna skutts förberdelser för att möta världen..
Med mycket tryck ner åt och h*n bökar runt i magen fasten h*n inte får plats att böka så mycket igentligen..
Magen pekar åt konstiga håll ibland.. =)

Idag ska vi ta hit vagga till skrutt.. Så sen är allt ordnat inför ankomst..
Så välkommen i natt skrutt.. =)

Sambon går in på natt vecka i dag också.. Vilket gör mej lite nervös. Om allt säter igång mitt i natten och jag är själv och det gör jätte fort.. =S   Men det tar som tur är bara 3-4 minuter för han att komma hem från jobbet.. =)



_____________


Igår var vi in till stan och åt gott och kolla på melodifestivalen hos min mor och far.. :D
Skönt att hälsa på dom lite i bland också.. =)

Men nästa gång vi är där så är vi tre.. Känns lite sjukt.. Men underbart.. =)
Vi testa med bilbarnstolen i bilen igår också.. Det blir kanon med den...


En annan ska som är lite jobbigt nu är att dom sista dagarna som två vill jag gärna sova ut lite hade jag tänkt.. Men icke.. Kroppen är pigg som en lärka redan vid 7 snåret och jag blir så arg på mej själv... Men den håller väl bara på att stället om efter skrutts mat och sov klocka.. =)



Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0