Den som väntar på något gott, väntar...

...aldrig för länge.. !!!

Besöket hos BM imorse gick bra..

Jag har gått upp 2 kg på en vecka...  Hej alla vätska... Armar, ben ansikte..
Ja allt är svullet.. Inte så där jäte roligt..
Blodtrycket var lite för högt, men ingen äggvita i urinet.. Så får hlla lite kolla så jahg inte sväler mer och får ont i huvudet...

Skrutten ligger fortfarnade väldigt långt ner och är mer en redo.. Så som vi.. =)

Men ska ringa förlossningen i morgon och boka en v 41+3 kontroll tills måndag.. Då blir det ultraljud och kolla fostervatten och allmänt att skrutten mår bra där inne...
Men hoppas att jag slipper på den kontrollen och att vi har skrut i famnen istället..


Jag börjar verkligen trötna på att vara gravid nu.. Efter alla dom här månaderna och alla väntan, oro och frustration...
Det tar på psyket, att alltid oroa sig att något är fel eller att det ska hända något utan att jag kan göra något..
Jag vet att jag kommer oro mej när skrutt är ute.. Men då ser jag om något är fel eller så.. Nu kanske jag inte upptäker det innan det är för sent...

Men förlossningen känns långt bort...
Inte mycket känningar tyvärr...
Samandragningar och mycket sparkar och tryck från skrut.. Tror det börjar bli trångt där inne för liten... :)


Men vi väntar och ser vad som händer...


=)



Kommentarer
Postat av: Janni

Åh jag vet vad du menar. Jag känner samma sak. Vill verkligen inte gå över tiden... Vill bara träffa vår lilla bebis NU!!!



Hoppas ni slipper ännu en kontroll och att förlossningen istället drar igång, redan ikväll.



Håll mig uppdaterad. KRAM!

2010-03-25 @ 20:27:36
URL: http://innaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0