Bf + 9

Neejjj, ingen bebis ännu....
Inga förvärkar för den delen heller...

Jag hller på att bli tokig av all väntan och att känna mej isolerad.. Ingen orkar åka ut till mej och hälsa på och jag får inte lämna by för sambon.. =)

Men i dag är han ju ledig.. Så kankse kan får med han in till stan.. Och jag får se lite folk och andas lite ny luft.. Stadlukt... =)

 
På måndag som sagt ska vi på en 41+3 kontroll med ultraljud...
Det ska bli lite spännande att se hur skrutten i magn ser ut nu.. Undra om man ser skrutten.. Eller den kanks eär för stor nu.. :D
Men jag vill gärna ha vår lilla älskling här innan påsk.. Det har jag sagt hela tiden. Innan påsk var det..

Men beror ju på det där med igångsättning.. Det beror ju på hur stor skrutten är. när det blir sen sån..
Men det får vi väl veta på måndag.. =)


Kommentarer
Postat av: Fröken M

Lycka till i morgon om inte skrutten kommit innan dess... Vi har Bf i morgon och bara ddet gör mig otålig ;) men å andra sidan mår jag bra, så en vecka över tiden vore ingen katastrof heller =) Kram

2010-03-28 @ 20:21:34
URL: http://www.metrobloggen.se/michaelaj

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0