Ännu en dag i längtas tecken...

Jag blir tokig att bara vara hema om dagarna..
Jag försöker att hitta på roliga saker och men det är inte lätt när jag inte får åka någonstans själv för min underbara sambo...
Och han jobbar ju om dagarn..


Men varje dag som går blir en dag närmare dagen med stort D =)=)=)=)=)
Som jag längtar...


Men det blir ju i allafall en daglig promenad varje dag.. Men den är inte lång, men väldigt behövlig..

Nu det mycket asfalt på vägarna.. Och underbart att gå på asfalt.. Snart så får man gå på vagnpromenader och ha sina valnig kläder...

Och till sommaren ska jag unnn mej nya kläder.. Mycket=) JAg har knappt handlat något till mej under graviditeten.. Bara några enstaka plagg.. 3-4 stycke...
Så jag är värd några ny till sommaren.. =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0