Älskling, kom hem =)

Jag vet inte vad min sambo är.. Han slutar 14 denna vecka, men har inte kommit hem än.. =(

Men jag vill inte ringa och fråga heller.. Han får ju åka i väg och göra saker utan mej. JAg behöver
ju inte veta allt..
 
Men jag saknar han lite extra just idag.. Vet inte varför, men jag är galet kär i han i allafall.. :D

Men min gissning är att han är hos svärmor/svärfar (hans mor och far) för at fixa lite med bilen så vi kan byta till kombin innan skrutten kommer till världen.

Vaggan till skrutten ska även hämtas hos dom.. Får se om den kommer i dag eller om det blir i helgen... Hoppas i dag.. =) Jag vill få allt klart nu.. Så man är helt redo inför skrutts ankomst...


-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0