Utan min Lilla M

Idag ska jag klippa mej på eftermidagen klockan 15.30..
Det sk bli grymt skönt.. Då det inte är klippt på något år.

Men nu måste jag ju lämna bort min lilla älskling.. =(
Sambon jobar förmiddag och slutar då 14.30 så han skulle ha henne, men nu fick han veta igår att dom måste jobba över idag..

Så då har jag världens bästa svärmor som tar och slutar tidigare för att ta hand om Milly så jag kan klippa mej..

Men jag har lite ångest att behöva lämna henne. Men Milly trivs med sin farmor så hon mår nog utmärk fasten inte jag är hemma..
Men jag kommer ha en sån seperations ångest. Jag som inte har varit ifrån henne mer än 5 minuter sen hon kom..

Men någon gång ska ju vara den första.. Idag är den.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0