Egentid..

Nu har jag fått lite egentid efter en lång nattning för lilla M.. Hon hon var jätte trött vid 19 men jag håll henne vaken till 20.00 så hon inte skulle vakna ännu tidigare i morgonbitti...
Men när hon väl hade fått nattningsmaten så vela hon verkligen inte sova.. Men nu 1 ½ timme senare sover hon.. =)


Ja, just de.. Nu har jag bestället en klipptid =) Det ska bli underbart att få lite ompyssling..
Sist jag satt i frisörstolen var hösten 2008, Så dt är verkligen på tiden håret får en genom klippning.
Men färg lägger jag i själv, då jag tycker det är lite dyrt på frissan..
På onsdag nästa vecka ska jag dit.
Då ska Milly och Pappa få vara själv för första gången.. Det blir nog skönt för sambon.
Bra för mej att träna att vara bort lite i från henne..


Sambons lillasyster har flyttat in i en etta i vårat lägenhetshus idag.. Vi bor högst upp och hon längst ner, så vi har varit och spannat in hennes lägenhet idag och så har Milly och jag haft lite besök titt som tätt för att låna lite verktyg och annat. =)


Nu tänkte jag kollar runt lite på internet och sen ta och göra tidigt kväller så jag är någolunda pigg i morgonbitti när lilla M gör morgon.. =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0