Egen tid..

Jag ch Milly gick upp vid halv 6 idag.. Busa mata liten, sen vid 8 blv Milly trött igen. Då gick vi in och slumra till lite med pappa i sängen.. Så nu är man lite mer människa. =)


Just nu är MIlly nere hos sin moster med sambon..
Första gången jag är utan Milly sen hon föddes... Det känns lite konstig, men jag behöver träna =)

Jag utnyttjar tiden med att ha bäddat sängen, fixat disken och nu äta frukost..
Vad ska jag göra sen då??  Hoppas hon har komit tillbaka då, så jag har något att göra. 
För vad gör man annars?? Ligga i soffan och inte göra någonting?? Hur gör man de?? 

Vad gjorde man innan man fick barn? Hur fördrev man tiden?


Nu ska jag klippa tånaglarna..
Vilken lyx att ha tid med de.. hhah Tänk vad lycklig man kan bli av att få göra de...

Milly i morse... Man kan inte annat en sakna henne lite.. =)

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0