Dopinbjudningar -CHEK!

Japp, då har jag skickat alla dopinbjudingar. =)

Nu ska vi bara planera hur alla ska få plats och vad vi ska bjuda på...

Fika och lättare förtäring har vi skrivit på korten..
Jag tänkte jag kan baka lite olika pajer, göra en stor sallad, göra någon typ exortisk(?) bricka med massa frukter(meloner, ananas, jordgubbar, pysalies(?), vindriuvor) och lite olika skinkor och potatissallad..Tänkte även att smörgårtårta är ju lätt att göra..
Sen baka olika kakaor och bullar.

Vi blir 51 stycken om alla kommer.. Då har vi ändå bara bjudit dom närmaste.
Så det måste vara saker som är lätt att göra mycket av...


Vi får också verkligen så vi ska vara vid min familjestuga och ha fikat.. Annars blir det lite trångt inne.. =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0