Dagarna som varit...

Jag har haft fullt upp där på dålig uppdatering..

I måndag åket vi ju in till familjeenheten och skrev på faderskapspapprerna och ett papper om deladvårnad..
Sen när vi kom hem så skicka jag in Millys hela namn till skattevrket.. =) Så nu finns hon med namn där.. =)

Det fick bli Milly Linnea Karolina Gustafsson..
Linnea efter sambons släkt och Karolina efter min släkt.. =)

Sen tillbringa jag och Milly dagen med syster/moster och Doris. =)
Vi gick promenad och hälsa på hästarna och på våran farfar.. =)

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Igår så blev det fullt upp också..

Vi lekt, busa och prata som aldrig för..
Stor städa, promenera, umgicks hela familjen.. =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0