Trött... Bortglömd...

Även fasten jag inte hebövde gå upp och mata Milly inatt och dessutom sovmorgon.. Så är jag tröttare en någonsin nu...

Ögonen håller på att falla i hop hela tiden...
Jag nattade Milly vid 20.30 så hon sover gått nu, Jag ska gå och göra henne sällskap i sovrummet. Ska bara städa upp lite här ute i vardagsrummet först efter alla lek... =)


Sambon är på tvspelskväll det blir väl utgång skulle jag tro så han ser man inte på ett tag.
Ibland blir jag så trött på han, som t.ex. så sa han idag att han skulle bort på kvällen och en ursäkt var att kjag var ju borta kvällen igår?!!

För det första jobbade jag, för det andra så var det första gången jag inte var hemma på en kväll.
Han är ute med sin/våra vänner var och varannan helg. Och så säger han att jag kan ju följa med.
Det har han väl rätt i. Men jag kan inte vara där länge då vi har fått till en rutin att Millys läggtid är 20.30-21.30 så då måste man vara hemma, jag vill inte vara där det är stupfulla människaor så man måste gå hem när alla är börjar bli fulla.
   Jag vill helldre umgås med vänner kanske under en middag med kanske ETT glas vin till maten. Gärna här hemma så Milly kan få sova ostört..

En annan ska som jag har stört mej på. Nu när man är mamma så verkar man inte finns i folks minne. Det är ingen som frågar m man vill hitta på något eller som man vill hänga med på något. Och det kanske blir myclet nej i börjar, det är ju svårt när man har en liten att följa med jämt. Men folk som alltid har kallat en för VÄN. VAr tog den vänskapen vägen???
Tur man vet vilken som är ens riktiga vänner.. Dom som bryr sig om än och förstår att det är svårt att hitta på saker med korttid. Man måste planera lite innan man drar iväg med bebis..

Tack min fina vänner som fortfarnade hör av er och vill träffas.. Ni är helt fantastiska vänner. Sånna borde det finnas fler av  =)=)=)


Och ni andra så kallade vänner... Ni är inte vänner, er skiter jag i.



 
Vi i julas.. V.30 med Milly i magen..


Kommentarer
Postat av: Anna - Om livet som ung ensamstående mamma.

Håller verkligen med dig i detta inlägg, det är synd att vissa såkallade vänner lyser med sin frånvaro..

Men de riktiga finns kvar, och tur är väl det!

2010-07-29 @ 09:38:29
URL: http://egopix.blogg.se/firsttimeuser/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0