Sovmorgon.. =)

Idag fick jag sova hela natten och sovmorgon dessutom.. Tack Älskling.

Igår eftermiddag jobbade jag lite. Jag kockade på ett bröllop.. Det var ett lätt jobb, enbart grillat (kött, kyckling, grönsaker), potatisgratäng och bröd.

Det blev lite strul med min medarbetare jag hade fixat.. Så jag fick leta en ny.. Tack Sara att du ställde upp =)


Man blir så lycklig när man ser ett brudpar. Så lyckliga och fina.. Man blir sÅÅ sugen själv..
Men om det händer, så får det dröja ett tag till...

Det blev en ganska seg kväll på slutet, 16.30-00.30.




___________________________________

Nu ska vi göra oss klara och sen åka in en sväng till Sandviken..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0