Semster = Lite data

Ja, sambon har semsster och vi har tilbringa denna vecka i min familjsstuga..
JA, vi är fortfarande här.. =) Men vi ska åka hem i eftermiddag.

Det blir knappt någon data tid, då familj och vänner är prio ett

 

Men denna vecka har vi bara badat oc solat och haft det bra.. Så skönt att Milly kan vara med ut i skugga och inte behöva svetta som en tok då stugan ligger vid vattnet så det fläktar skönt av blåsten.. =)
 Vi var i Gävle en dag några timmar pga av att vi skulle göra eytt extra hörseltest på höger öra som hon inte fick godkänt på första gången. Men nu fick hon ett OK på det också =)


Idag ska det bli sista kanon dagen här innan några dagar med lite sämre värder, så vi ska njuta av den till fullo innan vi tar bilen hem.. =)

I Morgon ska vi åka eckerölinjen på dagen.. Så jag måste lämna bort min älskade underbarar Milly förförsta gången...
Jag är så nervös oh spänd, jag vet ju att Milly kommer ha det helt underbart och bil så bortskämd hemma hos farmor och farfar. MEn hur ska jag klara mej??  10 timmar blir vi bort.
Men missförstå mej rätt så tror jag det äe bra att få umgås utan Milly en dag och få umgås utan att behöva tänkt på allt runt Milly (Matdax, blöjbyte, sovstund).

Nu vakna Milly till här efter sin morgonnap..


Så ska värma lite mat till henne och sen ska vi ut och ta en promenad med Doris som vi är hundvakt åt nu. =)

Sen ska vi upp och väcka pappan.. =)


Bilder kommer i morgon om vi kommer hem i hyfsad tid ikväll..

Puss puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0