God morgon...

Eller här hemma har jag, skitungen och hunden varit uppe ett tag. =)

Väntar nu på att Millys mat ska kylas ner till ät temperatur, så hon kan mat och förhoppningsvis somnar hon om en stund inne hos far sin. Då ska jag och hunden ta en powerwalk.. Det går snabbare att gå utan vagnen..


Doris väntar på morgonpromenad...

Igår håll jag på att baka halva dagen.. Det vankas ju dop nästa helg och med ca 40 pers som ska ha mat och fika måste det börjas i tid.                                                                                                                    

Det blev 5 matpajer, 60 bullar(kanel,vanilj, hallon), 30 stora blåbärsmuffins och 30 chokladbollar. Tänkte baka ner på fredag förmiddag. Då blir det nog kladdkakor, 3 sortes småkakor, kärleksmums. Sen så får jag baka resten nästa vecka. Min mor och svärmor ska baka 2-3 matpajer var också.. skönt =) =)

Nu sover Milly i famnen. Så ska lägga henne i sängen, sen blir det Doris tid... 

 

 
Hemma hos farmor och farfar för två veckor sen.


Kommentarer
Postat av: Markdaniela

I see first time your site guys. I like you :)

2011-01-29 @ 11:03:42
URL: http://markdaniela.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0