Förberedelser...

Det känns som det är saker jag har glömt och inte ens tänkt på..

Imorgon ska vi ha Millys dop.
Vi tänkte oss ett litet dop för släkt och några vänner. Det sluta med ca 40-45 personer..
Så mat pajer ska jag, svärmor och min mor göra några var av, sen så har jag bakat och bakat den senaste veckan, så nu finns, bullar(kanel,vanilj,hallon), blåbärsmuffins, rocky road brownies, hallongrottor, drömmar, havreflarn, chokladtoppar och så har jag gjort kladdkakor i stället för tårtor..
   Vi har köpt läsk, saft, öl, vin, kaffe, snacks och engångs bestick och tallrikar. Ballonger.

Vi ska i väg och handla det sista i dag, sallad till pajerna, dressingar, mineralvatten och ja?? Det blir väl mer..

Nu ska jag väcka sambon ch så ska vi i väg och handla lite.. Men jag ska in på ett syntest först.. Så jag kan få börja övningsköra och ta det förbannade körkortet..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0