Åter i lägenheten..

Nu har vi flyttat ut ur huset och bor i våran lägenhet igen.. Eller vi gjorde det i går..

Jag älskar verkligen våran lägenhet.. Men på sommaren blir det förjävla varmt.. Som en bastu.
Vi har fläkt, öppna fönster(KD=korsdrag), sover utan täcke men ändå svettas man som en gris..


Men som tur är kommer vi nog flyttat till min familjs stugan(mer som ett hus) vid storsjön idag eller morgon..


Igår kom våra vänner hem hit till oss i lägenheten och åt pizza, kebab eller sallad..  (kebabsallad sÅÅ sjukt gott)
Och kika film.  =)

Nu har min älskade sambon semester i hela 4 veckor.. Helt underbart!!!

Om någon timme ska vi upp till huset och hälsa svärisarna välkommen hem.. Och dom ska få farmor/farfar och Milly mys..


Nu ska jag göra mej klar för dagens planer..



Kommentarer
Postat av: 19åriga Fru Sofia - Nu även mamma

vi har också sjukt varmt, typ 30 grader inomhus..men vi har balkongdörren öppen dygnet runt, samt stor golvfläkt i vardagsrummet som vi flyttar till vårt sovrum på nätterna. I lillans sovrum är det också en fläkt, en mindre..och vi har faktiskt fått det svalare inne :)



Sv: Ja dom flesta bebisar verkar trivas så mycket bättre i sittdelen!



kram

2010-07-16 @ 23:09:00
URL: http://frusofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0