Vinterpromenad...

Då har jag varit ute på en väldigt frisk promenad med Doris...

Jag älskar att vara ute och promenera.. Gärna långa promenader och bara tänka...
Men nu är det så grymt jobbigt att bara gå upp för en backen. Men med x antal extra gravidkilon så är det väl förstårligt..

Sen nu när termomenten visar mer en -15 så måste man ju ha täckisar och tjock jacka med lager under för att inte frysa.. Inte blir det lättare och promenaer då...
Sen så kommer ju ryggen som inte tillåter mer 30-40 min promenad åt gången... Anars blir jag liggandes dagen fter och kan inte röra mej....

Så 30 min per promenad med ett tempo likt en pensionär tar jag och Doris oss fram..



Men det är underbart att vara gravid också. Nu är det inte långt kvar... Sen blir det promenader och jogging turer. I ett lite snabbare tempo...


















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0