Kan sluta bra...

Börja dagen med att kliva upp i ottan för att ta mej till skolan och lektion..

Så duschar, blåser hår, plattar håret och försöker sätta på lite smink i ansiktet så man inte ser allt för sliten ut..

Så när man klär på sej så kommer illamåendet. Ja som har mått illa typ 2-3 dagar under hela min graviditet...
Så det var ju bara att lägga sig igen och missa lektionen... Skit... Men får arbeta med det hemma nu.. Så det blir in skickat idag..


Men nu är jag pigg och ska väl ta tag i städningen här hemma i stället..

Sen ska jag väl planera lite mat tills kvällen, Det är nog min lott idag. När sambon var så duktig att laga mat igår. :D





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0