Gravid besvär...

Ja, nu börjar dom komma.. =(

Igår hade jag så ont i ryggen och foglossning som hette duga.. Allt gjorde ont...
Ligga, sitta och stå...

Det var en kamp att inte tårarna skulle rina hela kvällen.

Men nu är det snart bara 9 veckor kvar..
Längtar efter skrutten... Vill ha h*n i min famn...
Vårat lilla mirakel..
Vårat underverk...
=)



Neee, nu ska jag och mina foglossningar gå och sova tror jag..
Snart.......Ska bara bli paus i programet så jag kan borsta mina tänder och kissa lite.. =)



-----------------------------------------------------------------------------

Vilka är symptomen?


Smärta över blygdbenet och i ljumskarna är de vanligaste symptomen. Du kan också få ryggsmärtor, smärtor i bakre delen av bäckenet eller höftsmärtor. Det är vanligt med en skapande eller klickande känsla i området runt blygdbenet och smärtan kan röra sig nedåt lårens insida eller mellan benen. Smärtan förvärras ofta om du har benen brett isär, promenerar, går upp- eller nerför en trappa eller ändrar ställning dig i sängen. Den är ofta mycket värre på natten och kan göra att du sover dåligt. Det kan vara särskilt smärtsamt att gå upp på toaletten på natten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0