Får man sova nu??

Ja, nu har min grvidtrött het komit tillbaka skulle jag tror.. Jag är jämt trött, kroppen är seg och får ont när jag gör något ansträngande..

Nu vill jag gärna att skruten ska komma ut till oss.. :D

Men h*n ¨mår nog bättre i magen ett tag till :D
Och så har vi mycket att fixa innan det är bebis klart här hemma.. =)

Men vagn och bilstol är i allafall beställt och vagga ska vi få av svärföräldrarna och spjälsäng ska vi få av mor och far sen när det är dax.. 

Men massa små saker behövs.. Så dt tar nog ett tag att handla och få klart... =)

Men nu ska jag lägga mej och vila lite i soffan tills det är dax för sista hundpromenaden sen blir det sängen... :D

Sambon är i väg och roar sig med vänner.. MEn jag orkar inte.. :S
Men snart kommer han få vara hemma och om helger i allafall nykter Om Skrutten skulle få för sig att vela ut.. :D

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0