En ensam onsdag...

Ja, jag hatar veckorna då sambon jobbar eftermiddagspass..
Det blir så ensamt.. Man måste laga mat till sig själv.. Hur roligt är det då?
´Sen ska man äta ensam och det är ju roligt??

MEn det som är bra är att jag får mycket gjort med skolarbeteran...

Ofta när jag ska laga mat åt barra mej själv så blir det lite konstiga maträtter...
Ihop plock av rester som finns.. Med nog inte allt för bra näringsvärden i...

Men nu som gravid, och lite längre in i graviditeten som jag är nu så...
Måste jag tänka på maten..
Jag kan slarva så sjukt mycket...
Vissa dagar blev det ingen mat alls och eller kankse ett äpple eller två..

MEn nu är det slut på den tiden.. Nu är det lagad mat två gånger om dagen... plus frukost.

Frukost, lunch och middag. Och så står det ju att man ska äta mellanmål där i mellan..
Men det blir det inte allt för ofta.. tyvärr...

Men till saken jag skulle komma till...

Idag slår jag på stort...
Och ska göra en köttfärspaj..

Resultat får ni senare..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0