Tidig morgon = tidig kväll..

Det var en tidig morgon.. Milly vakna 4.00 och tyckte det var morgon.. Men det är tur att hon han underhålla och leka själv i sängen.. Så jag kunde ligga och halv sova i sängen fam till halv 6.. Sen dess har det varit full rulle.. Milly ligger och sover sen 18.30..
Jag har sen dess ätit och lagat städat upp i vardagsrummet, bytt gardiner, och vikt tvätt..
Men nu ska jag hoppa i säng..

Ska i väg till BVC i morgon 9.00 tänkte att Milly och jag kunde stanna kvar och leka lite på öppna förskolan då det är babycafé på förmiddagen.. Det vill säga inga stora barn som springer på Milly som inte kan gå.. =)


NU Sängen..

God natt..

puss och kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0